Přeskočit na obsah

Seal Inside™: ochrana v případě propíchnutí pneumatiky

Pirelli se neustále zaměřuje na technologie a inovace. Díky svému technologickému know-how a inovativnímu přístupu k vývojovým procesům se Pirelli stalo partnerem nejprestižnějších světových výrobců automobilů. Seal Inside™ je inovativní technologie vyvinutá v oddělení výzkumu a vývoje Pirelli. Tato technologie umožňuje zachovat celistvost pneumatiky a zabránit ztrátě tlaku v pneumatice v případě jejího propíchnutí. Řidiči tak mohou pokračovat v jízdě, bez nutnosti pneumatiku okamžitě vyměnit.

Uvnitř pneumatiky je umístěna vrstva těsnícího materiálu, která okamžitě ucpe všechna místa kudy by mohl unikat vzduch. Jak v případě, že je cizí předmět stále zapíchnut v pneumatice, tak i když tam není. Technologie Seal Inside™ začne pracovat v oblasti proražení a utěsní vzniklou díru, aby se žádný vzduch nemohl dostat z pneumatiky ven. Výkon a bezpečnost zůstávají bez omezení: řidič může pokračovat v jízdě bez jakéhokoli problému. Technologie Seal Inside™ je pouze jedno z řešení, které definuje Pirelli filosofii “plné mobility”. Pneumatiky s touto technologií jsou součástí originálního vybavení pro mnoho automobilů značky Volkswagen (od Touranu, debutujícího v Ženevě, po Passat představený minulý rok v Paříži). Technologie podtrhuje statut nejnovějších produktů Pirelli: Cinturato All Season, jediná celosezónní pneumatika na trhu s technologií Seal Inside™.

Cinturato All Season s technologií Seal Inside™ byla na evropský trh uvedena letos v lednu a byla úspěšně otestována dealery a slavným italským magazínem Quattroruote.

Speciálně technici z Quattroruote vystavili pravou přední pneumatiku Alfy Giulietta 1.4 Turbo 105 CV tvrdému testu. Propíchli ji 4 mm hřebíkem a samořezným šroubem. Po 452 kilometrech a 5 hodinách a 25 minutách při průměrné rychlosti 84 km/h, “All Season potvrdila, že je tichá a bezpečná”. Při řízení auta, rozdíl v tlaku mezi píchnutou pneumatikou a těmi ostatními byl vždy okolo jedné desetiny baru. “Dokonce ani za pár dní se tlak v pneumatice výrazně nezměnil”, po týdnu měly normální pneumatiky tlak 2,24 baru a píchnutá pneumatika 2,14 baru. “Seal Inside™ funguje!”

Zahájit chat
Jak Vám můžeme pomoci?
Dobrý den, hledáte vhodný vůz a chcete poradit? Rádi zodpovíme Vaše dotazy...