Přeskočit na obsah

Opravy autoskel pro všechny typy a značky automobilů, autobusy i zemědělské stroje

Právě se vám během cesty poškodilo autosklo? Ozvěte se nám. Okamžitě vám poradíme a ihned vše začneme řešit.

Opravu autoskel provádíme na všech typech dopravních prostředků, a to na místě a v čase, který si vyberete.

Co jsou to vlastně opravy autoskel?

Opravy autoskel neboli scelení čelního skla je běžnou alternativou k celkové demontáži a výměně autoskla. Konkrétně dochází k opravě praskliny odsátím vzduchu z dutiny praskliny a jeho nahrazením speciální látkou, která disponuje stejným indexem lomu světla jako sklo.
Opravou (scelením) dojde k obnovení původní pevnosti a stability autoskla a zároveň k významnému zlepšení optických vlastností v místě původního poškození. 80% prasklin vzniklých od letícího kamene je technicky opravitelných za předpokladu, že prasklina nekončí v okraji skla.

Během opravy poškozeného čelního skla či dvouvrstvého autoskla scelováním používáme moderní profesionální technologii od německé firmy WÜRTH. Scelení je pokroková oprava, námi používaná metoda je certifikovaná pro celou Evropskou unii.

Mobilní opravu scelením volíme v případě, že dojde k drobnému poškození menších rozměrů. Za těchto okolností totiž není nutné měnit celé čelní sklo nebo dvouvrstvé autosklo, ale naopak zvolit komfortní a rychlé scelení. Praskliny či bodová poškození ve tvaru např. hvězdiček, pavoučků atp. Pro možnost provedení opravy scelením by měly být maximálně velikosti jako dvacetikoruna, zhruba tedy do průměru 4 až 5 centimetrů.

Co jsou to vlastně opravy autoskel?

Podle tvaru pak rozlišujeme jednotlivé typy prasklin takto:

Proč si nechat opravit prasklinu na čelním skle?

Důvodů, proč si mnozí klienti raději nechávají opravit čelní sklo může být několik:

Finanční:

  • bez připojištění nemusí být výměna autoskla levná záležitost
  • i s připojištěním skel nemusí limit pojistného plnění pokrýt veškeré náklady na výměnu a klient pak musí doplatit zbytek do celkové fakturované částky za provedenou výměnu skla
  • v případě opravy praskliny klient pojišťovny neplatí spoluúčast, kterou by při výměně skla případně musel pojišťovně uhradit
  • s původním originálním sklem má vozidlo větší prodejní hodnotu
  • prasklina ve stírané ploše dnes hrozí ztrátou až 5 bodů a pokutou až do výše 10.000,- Kč
  • po opravě není nutné nechávat čelní sklo znovu opískovat

Technické:

  • při výměně skla existuje riziko, že po nalepení nového skla vzniknou malé netěsnosti a do vozidla začne zatíkat
  • při výměně skla také hrozí, že během vyřezávání původního autoskla dojde k poškození karoserie nebo interiéru
  • opravou praskliny se naopak trvale zamezí dalšímu rozšiřování praskliny
  • oprava obnoví bezpečnostní funkce v místě, kde se airbag spolujezdce při aktivaci opírá o čelní sklo
  • vozidlo po opravě projde STK

Časové:

  • řada klientů upřednostňuje raději rychlou opravu praskliny na počkání (do 1 hodiny), než výměnu čelního skla s nutností odstavit vozidlo na jeden den s ohledem na bezpečné zaschnutí lepidel (v případě některých autoservisů až do druhého dne)

Mobilní:

  • opravy čelních skel je možné vzhledem k jejich univerzálnosti provádět mobilně v místě zákazníka, bez problémů i ve venkovních podmínkách
Zahájit chat
Jak Vám můžeme pomoci?
Dobrý den, hledáte vhodný vůz a chcete poradit? Rádi zodpovíme Vaše dotazy...