Přeskočit na obsah

ADR

Hrajeme podle jasných podmínek. Zajímají-li Vás mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR), jste na správném místě. Jasně, nebývá to nejzáživnější čtení, ale možná nebude od věci se na to chvilku kouknout, abyste byli v obraze. Pro případ mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, ve smyslu zákona o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb., je příslušným orgánem Česká obchodní inspekce.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Můžete kontaktovat na čísle +420 234 688 377 nebo e-mailem na info@dovozautznemecka.cz

Můžete nás také kontaktovat přes WhatsApp! Snadno a rychle.

WhatsApp!: +420 603 737 626

Zahájit chat
Jak Vám můžeme pomoci?
Dobrý den, hledáte vhodný vůz a chcete poradit? Rádi zodpovíme Vaše dotazy...