Stále pro vás i pro sebe hledáme nové možnosti a způsoby nákupu co nejlevnějších, ale hlavně co nejkvalitnějších vozidel. Již dva roky nakupujeme na základě mezinárodní smlouvy přímo od leasingové společnosti v SRN, kde máme přístup k firemním vozům z ukončeného operativního leasingu s možností odpočtu DPH. Jedná se především o značky: Audi, VW, Mercedes-Benz, BMW, Volvo, Ford a Opel. Pokud patříte mezi ty, co jedou po německé dálnici a slintají na kolemjedoucí Bavoráčky – Audiny a v prasátku máte už dost korunek na to si jej koupit, jsme tu jen pro Vás.

Co se stáří týče, tak se jedná o vozy v rozmezí 2 až 4 let stáří, vyjímečně 5 let. Co se kilometrů týče, standartní je kolem 150.000km, nyní již zcela běžné kolem 170.000km. Pokud chcete výrazně méně, jsou také, ale výrazně dražší, pokud snesete více jak 170.000, jsou také a samozřejmě levnější. Oni tam totiž nakupují i umotávači kilometrů, od kterých si to pak snílkové koupí s najetými 96.000km a chrochtají si, jak koupili krásné auto a jak si ty olítaniny můžeme strčit do p…….e. No ale proč né, každý je strůjcem svého štěstí. Tato auta, která kupujeme, jsou vždy nehavarovaná, nekuřácká a neopotřebovaná. Jakmile z reportu zjistíme, že mělo předchozí škodu vyšší jak 3000,-Eur, auto nekoupíme, jakmile zjistíme, že je kuřácké, nekoupíme, jakmile vidíme, že v něm jezdilo prase, nekoupíme a to je naše cesta ke zdravým vozům. V Čechách si pod výrazem „firemní auto“ vybavujeme cosi erárního či spotřebního, v čem se můžeme na tajňáka vozit bez nutnosti zatěžovat naši peněženku, snídat drobivé crossainty a nechat děti hrát si na prolejzačku. Německá firemní auta jsou přidělena vždy jen jednomu řidiči z dané firmy, který má za povinnost jezdit na pravidelné servisy do smluvního značkáče, hlásit každý škrábaneček, nechat preventivně vyměnit vše co se vyměnit má a to vše v režii leasingové společnosti. Každé auto u kterého operativní leasing končí se napíchne na diagnostiku, zakroužkuje se každý škrábaneček, hledá se co nejvíce poškození na interiéru, vyhodnotí se zda byly opravy a servis prováděny jak měly, zda se v autě kouřilo a spousty dalších úkonů při kterých se zjistí všechny neduhy, zápory a plusy. Poté se podle těchto údajů vyhotoví „Report“ podle kterého leasingovka auto od firmy přebírá nazpět. Za každé poškození, nebo neprovedení předepsané údržby si leasingová společnost účtuje poplatky a sankce, takže němečtí řidiči mají zájem o to, aby auto které užívali vypadalo co nejlépe. Ani technika v těchto autech netrpí. Auta jezdí na velké vzdálenosti po německých dálnicích a dostává se jim pravidelného servisu, někdy až přehnaného.

Jediný problémem u těchto vozů je kreativita němců, díky které každé auto musí být černé, bílé, stříbrné, šedé a nebo přímo „rebelsky“ tmavě modré. Sem tam se najde kousek s jinou barvou, ale to už je na šampaňské.

V porovnání s českými služebáky není co srovnávat, protože je to nesrovnatelné. V porovnání s domácími českými mazlíčky je již co srovnávat, ale auto z německých dálnic vždy vyhrává. Mívají samozřejmě více najeto, ale na rozdíl od nabídky většiny českých bazarů to mívají najeto poprvé. Zoufalé pokusy koupit garážovku od starého dědka s najetými do 100 si prosím řešte sami a sněte dál. My jsme realisti a tudíž Vám nabízíme reálná mladá auta ve vynikajícím stavu se vším komfortem a zárukami, s českými doklady, s odpočtem DPH, s plnou fakturou, většinou se zimními koly (pokud je k vozu dostaneme) a především s průhlednou a jasnou servisní i původní historií.

Dovoz aut z Německa: AUDI A4, A5, A6, A7, Q5, Q7 // Mercedes Benz A, C, E, S, V // Volkswagen GOLF, PASSAT, SHARAN, T6, MULTIVAN // BMW 114 až 540i
Rychlý kontakt
close slider
Zde můžete zadat Váš dotaz, nebo parametry vozidla o které máte zájem a my Vás v nejbližší možné době budeme kontaktovat. Pokud máte vozidlo již vybráno na některém ze zahraničních inzertních portálů, stačí do kolonky vložit www odkaz.
Odesláním kontaktního formuláře souhlasím se shromažďováním, uchováním a zpracováním osobních údajů obsažených v tomto formuláři správcem Autoimport group, s.r.o. se sídlem Korunní 2569/108, 101 00 Praha 10 - Vinohrady, Česká republika, IČ: 06223800