Přeskočit na obsah

AUDI A4, A5, A6, Q5 // M-B C, E // VW GOLF, PASSAT AŽ T6 // BMW 118 až 540i // OPEL ASTRA až INSIGNIA // ŠKODA FABIA až SUPERB

  • Cena (s DPH):
    od
  • Odpočet DPH:
    Ano
  • Cena (bez DPH):
    do
  • Uvedení do provozu:
    od 2015 až po 2021
  • Najeto (km):
    od 70.000 do 200.000
  • Palivo:
    benzín, diesel, elektro
  • Počet majitelů:
    vždy pouze 1. majitel
  • VIN kód:
    ke každému autu
  • Koupeno nové v:
    SRN (D)
  • STK do:
    vždy na dva roky

Stále pro vás i pro sebe hledáme nové možnosti a způsoby nákupu co nejlevnějších, ale hlavně co nejkvalitnějších vozidel. Již tři roky nakupujeme na základě mezinárodní smlouvy přímo od leasingové společnosti v SRN, kde máme přístup k firemním vozům z ukončeného operativního leasingu s možností odpočtu DPH. Jedná se především o značky: Audi, VW, Mercedes-Benz, BMW, Volvo, Ford, Opel, Škoda. Pokud patříte mezi ty, co jedou po německé dálnici a slintají na kolemjedoucí Bavoráčky – Audiny a v prasátku máte už dost korunek na to si jej koupit, jsme tu jen pro Vás.

Co se stáří týče, tak se jedná o vozy v rozmezí 2 až 4 roky stáří, vyjímečně 5 let. Co se kilometrů týče, standardní je kolem 150.000 km, nyní již zcela běžné kolem 170.000 km. Pokud chcete výrazně méně, jsou také, ale výrazně dražší, pokud snesete více jak 170.000 km, jsou také a samozřejmě levnější. Oni tam totiž nakupují i umotávači kilometrů, od kterých si to pak snílkové koupí s najetými 96.000 km a chrochtají si, jak koupili krásné auto a jak si ty olítaniny můžeme strčit někam. No ale proč né, každý je strůjcem svého štěstí. Vybíráme pouze auta, která jsou vždy nehavarovaná, nekuřácká, pravidelně servisovaná  a neopotřebovaná. Jakmile z reportu zjistíme, že mělo předchozí škodu vyšší jak 3000,- €, auto nekoupíme, jakmile zjistíme, že je kuřácké, nekoupíme, jakmile vidíme, že v něm jezdilo prase, nekoupíme a to je naše cesta ke zdravým vozům. V Čechách si pod výrazem „firemní auto“ vybavujeme cosi erárního či spotřebního, v čem se můžeme na tajňáka vozit bez nutnosti zatěžovat naši peněženku, snídat drobivé crossainty a nechat děti hrát si na prolejzačku. Německá firemní auta jsou přidělena vždy jen jednomu řidiči z dané firmy, který má za povinnost jezdit na pravidelné servisy do smluvního značkáče, hlásit každý škrábaneček, nechat preventivně vyměnit vše co se vyměnit má a to vše v režii leasingové společnosti. Každé auto u kterého operativní leasing končí projde výstupní kontrolou, se napíchne na diagnostiku, zakroužkuje se každý škrábaneček, hledá se co nejvíce poškození na interiéru, vyhodnotí se zda byly opravy a servis prováděny jak měly, zda se v autě kouřilo a spousty dalších úkonů při kterých se zjistí všechny neduhy, zápory a plusy. Poté se podle těchto údajů vyhotoví „Report“ podle kterého leasingovka auto od firmy přebírá nazpět a tento report máme k dispozici. Za každé poškození, nebo neprovedení předepsané údržby si leasingová společnost účtuje poplatky a sankce, takže němečtí řidiči mají zájem o to, aby auto, které užívali, vypadalo co nejlépe. Ani technika v těchto autech netrpí. Auta jezdí na velké vzdálenosti po německých dálnicích a dostává se jim pravidelného servisu, někdy až přehnaného.

Jediný problémem u těchto vozů je kreativita němců, díky které každé auto musí být černé, bílé, stříbrné, šedé a nebo přímo „rebelsky“ tmavě modré. Sem tam se najde kousek s jinou barvou, ale to už je na šampaňské. 

 V porovnání s českými služebáky není co srovnávat, protože je to nesrovnatelné. V porovnání s domácími českými mazlíčky je již co srovnávat, ale auto z německých dálnic vždy vyhrává. Mívají samozřejmě více najeto, ale na rozdíl od nabídky většiny českých bazarů to mívají najeto poprvé. Zoufalé pokusy koupit garážovku od starého dědka s najetými do 100 si prosím řešte sami a sněte si dál. My jsme realisti a tudíž Vám nabízíme reálná mladá auta ve vynikajícím stavu, se vším komfortem a zárukami, s českými doklady, s odpočtem DPH, s plnou fakturou, většinou se zimními koly  (pokud je k vozu dostaneme) a především s průhlednou a jasnou servisní i původní historií.

Zahájit chat
Jak Vám můžeme pomoci?
Dobrý den, hledáte vhodný vůz a chcete poradit? Rádi zodpovíme Vaše dotazy...